Image Alt

Gobrand

Type at least 1 character to search

CI – Czym jest i co powinna zawierać.

CI corporate identity, czyli identyfikacja wizualna firmy / manual/ brand book / księga znaków 
Jest to oficjalny zapis wzorców prezentacji firmy, który w sposób kompleksowy opisuje elementy systemu identyfikacji oraz sposoby i zasady ich wykorzystania.

Wersja podstawowa:

  • opis znaczenia logo
  • opis budowy logo
  • kolorystyka
  • pole ochronne wokół logo
  • warianty logotypu, wersje mono i achromatyczne
  • zestaw znaków firmowego kroju pisma oraz zalecane odmiany i wielkości
  • przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy logo

    Wersja rozbudowana:
  • symbole firmy (logo, symbole dekoracyjne),
  • kolory firmowe,
  • typografie firmowe,
  • druki firmowe (papier firmowy, koperty firmowe, kartki do zapisków, bilety wizytowe, dokumenty handlowe, rachunki i faktury, inne druki firmowe),
  • wzory materiałów reklamowych, form audiowizualnych (np. prezentacji), materiałów drukowanych dla celów public relations,
  • ubiór i identyfikatory pracowników,
  • oznakowanie środków transportu,
  • architektura i wystrój budynków, wnętrz biurowych, punktów sprzedaży,
  • informacja wizualna (tablice informacyjne zewnętrzne, tablice informacyjne wewnętrzne, szyldy firmowe, tabliczki informacyjne przy/na drzwiach),
  • inne elementy identyfikacji (flagi, transparenty, maskotki, upominki).